lördag 10 mars 2012

Lättar mitt hjärta litegrann

Det vart en trevlig födelsedag, det var många som kom och jag fick lite presenter :) Glömde dock helt bort att ta några kort. *suck*

Men jag ska lägga ut lite bilder imorgon på det jag fick, så får ni se nånting iaf!

I alla fall så började jag fundera på Wiggos födelsedag, det blir nog rätt många som kommer så vi måste hyra lokal, var knappt att det gick att fira mig idag i vår lilla 2:a hehe.

Men nu är bara frågan : Vilka ska man bjuda?

Vi har funderat rätt mycket över detta och ja det är så himla svårt. Varför jag framförallt har detta dillemmat är att jag vill inte bjuda folk som bara kommer för att de måste. Och ja, faktist känns det jävligt jobbigt, för det kanske är vissa som blir sårade för att man inte bjuder dem men samtidigt vill jag inte ha en massa folk på Wiggos födelsedag som känner att de måste komma bara för att de har fått ett inbjudningskort!

Nä så vi har kommit fram till att de som har kommit och hälsat på Wiggo och verkligen visat att det vill umgås med han, dem bjuder vi. Annars känns det bara konstigt och ledsamt.

Litet problem kanske men jag har grubblat över det länge nu och ja, ni som blir sårade , ni får bli det för iaf jag har blivit sårad för att ni inte har gjort någon som helst antydan till att ni vill träffa Wiggo..

Nattnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar