fredag 9 mars 2012

God morgon

Älskar att fylla år ( Ja , jag fyller ju år i morgon), men hatar alla förberedelser. Det var så skönt när man var liten när mamma och pappa hade städat och fixat i ordning dagen innan.

Men nu ska man göra allt själv och jaja jag vet att det är att klaga men man förstår ju inte förs man flyttar hemifrån hur mycket tid ALLT tar. Jag kanske var lite bortskämd i min barndom? :P

Jaja , nu ska det städas iaf, börjar med att rensa Stoffes garderob, den ser ut som en bombnedslag så nu får han lappar så han förstår vart allt ska vara.

Wiggo tyckte det var väldigt roligt att dra ut och in pappas lådor så jag vet inte om jag får så mycket gjort med den saken hehe. Saxen tittade han på med stora valpögon. "kan jag inte få tugga på den liiite mamma , bara liiite".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar